إعلان عن وظيفة مساعد إداري-مشروع تطوير معلمي الرياضيات

Administrative Assistant

Arab American university Jenin has received a grant from the quality improvement fund )QIF MINISTRY OF EDUCATION and higher education and funded by the world bank for the project entitled mathematics pre-service teacher education development”. The grant aims at improving the quality and relevance of present Math education programs in Palestinian TEI’S at Arab American university Jenin, Islamic university Gaza, ALQuds University , and AL Quds Open University.

Assignment Objective

Arab American University – Jenin is considering the selection of highly-qualified Administrative Assistant to be part of the administrative staff responsible for the overall implementation and coordination of the project activities in Gaza under the supervision of the project coordinator at AAUJ.

Main Tasks and Responsibilities

1. Following up the financial& administrative issues related to the project In Gaza.

2. Providing help in coordinating all project activates related to Gaza strip.

3. Assist in preparing progress reports in both Arabic and English languages on monthly basis for all activities held in Gaza.

4. Maintaining and securing project financial records and documentation for all activities held in Gaza.

5. Carrying out Archiving ,typing, and presenting various documents including the meeting minutes of the steering committee.

6. Coordinating with the project technical coordinator all the procurement issues: Updating the procurement plan, preparing purchase orders, tenders ,quotations etc” .

7. Arrange meetings and workshops ,prepare meeting rooms and provide /arrange hospitality for the workshops held in Gaza .

8. Preparing the agenda of the steering committee , and following up the implementation of the decisions taken by the committee.

9. Performing any other duties as, assigned by the steering committee in line with scope of responsibilities.

Qualifications and Skills:

1. Bachelor degree in business administration from an accredited university or any other related field.

2. Two years of professional experience in similar assignments.

3. Excellent communication and networking skills.

4. Excellent reporting and formal writing skills in both English and Arabic.

5. Experience in using MS Office efficiently.

Place of work: Islamic University of Gaza.

Time Frame: The duration of the assignment is 20 months, the consultant shall work 5 hours per /day (3days/ week).

Contract type: Time Based contract

Interested Applicants are invited to submit their CVs to e-mail: (floolo@iugaza.edu) no later than Sunday, 3rd April 2011, at 2.00 PM.

Note: Only short-listed candidates will be contacted.

إعلان وظيفة مساعد إداري-مشروع تطوير معلمي الرياضيات

مساعد إداري
تلقت الجامعة العربية الأمريكية جنين منحة من صندوق تحسين الجودة( QIF) بوزارة التربية والتعليم العالي وبتمويل من البنك الدولي لمشروع ” تطوير معلمي الرياضيات “، وتهدف المنحة إلى تحسين نوعية وأهمية تقديم برامج تعليم الرياضيات بتعاون فلسطيني مشترك فيما بين الجامعة العربية الأمريكية –جنين ، الجامعة الاسلامية في غزة، جامعة القدس، و جامعة القدس المفتوحة.

هدف التعيين

الجامعة العربية الأمريكية- جنين تسعى لاختيار مساعد إداري ذو مؤهل عالي ليكون جزءاً من الموظفين الإداريين المسؤولين عن التنفيذ الشامل وتنسيق أنشطة المشروع تحت إشراف منسق المشروع في الجامعة الأمريكية- جنين .

المهام والمسؤوليات الرئيسية:
1. متابعة المسائل الإدارية المتعلقة بالمشروع.
2. مساعدة طاقم المشروع في تنفيذ أنشطة المشروع المختلفة.
3. المساعدة في كتابة التقارير الشهرية باللغتين العربية والإنجليزية.
4. أرشفة الوثائق و سجلات المشروع المالية.
5. تنفيذ الأرشفة، والطباعة، وتقديم الوثائق المختلفة بما في ذلك محاضر اجتماع اللجنة التوجيهية.
6. التنسيق مع منسق المشروع الفني في جميع مسائل الشراء : تحديث خطة الشراء، وإعداد أوامر الشراء والمناقصات وعروض الأسعار “، وغيرها.
7. تنظيم ورش عمل والاجتماعات وتوفير الأمور اللوجستية.

8. إعداد جدول أعمال اللجنة التوجيهية ، ومتابعة تنفيذ القرارات التي اتخذتها اللجنة التوجيهية للمشروع.
9. تأدية مايسند إليه من أمور مماثلة.

المؤهلات والمهارات :
1. حاصل على درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال من جامعة معترف بها أو أي مجال آخر ذا صلة.
2. خبرة عملية في وظائف ومهام ذات صلة لا تقل عن عامين.
3. امتلاك مهارات التنسيق والاتصال والتشبيك.
4. امتلاك مهارات القراءة والكتابة والمحادثة باللغة العربية والإنجليزية.
5. لديه معرفة عملية باستخدام برامجMs Office .

مكان العمل : الجامعة الإسلامية في غزة.
الإطار الزمني : مدة المشروع 20 شهراً، يقوم استشاري العمل 15 ساعة أسبوعياً (3أيام / الأسبوع).
نوع العقد : عقد عمل جزئي

يرجى من المهتمين إرسال السيرة الذاتية على البريد التالي (floolo@iugaza.edu) علماً بأن آخر موعد لاستقبال السير الذاتية يوم الأحد الموافق 3/4/2011

ملاحظة / سيتم الاتصال بمن تنطبق عليه الشروط الواردة أعلاه فقط.

x